دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد
دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد

لطیفه ۲

چند لطیفه ی با مزه 

 

 

 

 

برای مشاهده ی همه ی لطیف ها به ادامه مطلب بروید

هوشنگ آقا  به دستشویی رفت. چند لحظه بعد صدای سوختم ،  

 

سوختم او بلند شد.

رفیقش پرسید: چه شده ؟

هوشنگ: تقصیر خودمه. نمی دونم کی جای علامت قرمز و آبی  

 

شیلنگ ها را عوض کرده بود.

                   ++++++++++++++++

یه آقایی توی اتوبوس پر جمعیت پیله کرده بود به راننده و در گوش  

 

راننده هی حرف می زد. راننده مرتب بهش می گفت: برو بشین  

 

سر جات.

  

آخرش مسافرها به راننده می گن: آقای راننده به حرفش گوش  

 

کن  شایدکاری داره. 

 راننده می گه: نه بابا اومده به من می گه: چپ کن یه کم بخندیم.

                  +++++++++++++++++++

یه آقایی میره کولر بخره، فروشنده ازش میپرسه: کولر آبی بدم؟


مرد
میگه: فرقی نمیکنه، آبی نداری قرمز بده!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد