دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد
دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد

لطیفه ۳

چند لطیفه ی با مزه 

 

 

 

برای مشاهده ی همه ی لطیف ها به ادامه مطلب بروید

یه فیل تو دریا شنا می کرد. پشه ای به او گفت:  

 

رفیق بیا بیرون کارت دارم.

فیل از  دریا بیرون آمد و پرسید :  

 

کاری داشتید ؟

پشه گفت: هیچی برو توی آب.خواستم  ببینم مایوی  

 

من را نپوشیدی.

          ++++++++++++++++

روباهی پای درختی ایستاده بود و با موبایلش شماره 

 

 می گرفت. کلاغی از بالای درخت گفت : 

 

 اقا روباه اونجا خط نمی دهد. موبایل را بالا بنداز تا برات

شماره بگیرم.

روباه موبایل را بالا انداخت.  

 زاغ تلفن را گرفت و  گفت :

این عوض اون  قالب پنیری  که وقتی  کلاس سوم  ابتدایی 

   بودم ، ازم دزدی...

                           +++++++++++++++ 

 

 

دکتر از مردی می پرسه: این همه قاشق در شکم  

 

تو چه کار می کنه؟ 

 

مرد میگه: دکتر جان الهی من فدات شم خودتان گفتین 

 

 روزی یک قاشق بخور. آن قدر خوردم ولی دل درم  

 

شدید تر شده

                 ++++++++++ 

یه آقایی از تاکسی پیاده می شه درو محکم می بنده 

 

 می گه: پدر سگ خودتی.

راننده  با تعجب میگه من که چیزی نگفتم ،

مرد می گه: بعدا که می گی.

                       ++++++++++++++

پسرک دوان دوان به خانه آمد و به مادرش گفت:مامان پنجاه  بده تا به یه مرد فقیر بدم. مادر پنجاه تومان به 

 

 تومن بهم 

 

 پسرک داد و پرسید:حالا اون مرد فقیر کجاست؟پسرک 

 

 پاسخ داد: سرکوچه است. داره بستنی می فروشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد