دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد
دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد

آموزش آشپزی : طرز تهیه ی آیس‌ پک توت‌ فرنگی

طرز تهیه ی آیس‌ پک توت‌ فرنگی



متن این موضوع در ادامه مطلب قرار دارد !!


  

مواد اولیه :

بستنی توت‌ فرنگی                10 قاشق غذاخوری

 توت‌ فرنگی خردشده              دو قاشق غذاخوری
 شیر و دراژه                          به میزان لازم
 سس شکلات                       به میزان لازم
 خامه                                  دو قاشق غذاخوری



طرز تهیه:
بستنی، شیر و خامه را داخل مخلوط‌کن ریخته و با درجه تند دستگاه مخلوط می‌کنیم به طوری که مواد کاملا غلیظ باشد (توجه داشته باشید که میزان شیر باید اندک باشد و از شیر فقط برای بهتر مخلوط شدن مواد استفاده می‌کنیم.) سپس توت‌فرنگی خردشده را به مواد اضافه کرده و آرام هم می‌زنیم. دیواره لیوان را سس شکلات زده بعد مقدار کمی توت‌فرنگی خردشده و دراژه انتهای لیوان می‌ریزیم و مواد را داخل لیوان ریخته و مقدار کمی خامه و دراژه برای تزیین روی آیس‌پک می‌ریزیم. سپس داخل آن نی مخصوص قرار داده و سرو می‌کنیم.

نکتـه:
آیس‌پک را می‌توانید با شاه‌توت، موز، شکلات، گردو پسته، زردآلو، هلو، سیب، انبه و... تهیه کنید.


www.Mydw.blogsky.com

نظرات 1 + ارسال نظر
وب مانی پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 18:04

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد