دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد
دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد

گوشی که بیشتر از این می ارزه !!

مشخصات GLX G3 - تنها با 499 هزار تومان 



مشخصات گوشی در ادامه مطلب قرار دارد !!

  
  




مشخصات اصلی:

اسمارت فون جی 3 جی ال ایکس

نسخه اندروید 4.1

صفحه نمایش 4/5 اینچی

دو سیم کارت همزمان فعال

پردازنده 2 هسته ای

دوربین 5 مگاپیکسل


www.Glxphone.ir
نظرات 2 + ارسال نظر
Ali جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 02:48 http://funday.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری اگه تونستی به وبلاگ من هم سر بزن. (باتشکر)

باشه حتما !!

mohamad دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 17:34

بعدش الکی می گن جنسای ما پنجلن !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد