دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد
دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد

ایران - شیلی

ایران - شیلی، 19 شهریور در کوکو اومبو



سایت "لاترسرای" شیلی اعلام کرد، دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و شیلی دهم سپتامبر (19 شهریور) در ورزشگاه 18 هزار نفری فرانسیسکو سانچس شهر کوکو اومبو برگزار می‌شود.


کاش بازی دوستانه شون قطعی شه تا زحمت های من برای این عکس به هدر نره !

نظرات 2 + ارسال نظر
mohamad دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 17:22

خیلی قشنگ درستش کردی !!
ببین می تونی بعدا یه کار برام بکنی کار فتوشاپه ؟؟

باشه اگه وقت کردم حتما !!
فقظ ما بعد از اینکه کارتو راه انداختیم تو قسمت سفارش شده ها میذاریمش !!
اشکال نداره ؟؟؟

mohamad دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 17:26

نه مشکلی نیست !!

یه چیزه دیگه ...
اگه خواستی سفارش بدی به همین مطلب نظر بده !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد