دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد
دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد

کدومشون قد بلند تره ؟؟ - طنز

بازیکنان پرسپولیس یا امید های تبریزی ؟



قد و نگاه !!


نظرات 1 + ارسال نظر
تاج شنبه 7 دی 1392 ساعت 19:29

با سلام من نیاز به10 نفر نویسنده و 1نفر مدیر بلاگ برای سیستم پرشین بلاگ میخوام ترجیحا با تجربه.و تا20روز بعد در سایت روزانه 8 مطلب بفرستد

موضوع وبلاگ:دانلود بازی(فکری-ورزشی-اکشن-ماجراجویی-استراتژیک)

نحوه ی استخدام:در صورت داشتن رزومه شما رزومه ی کاری خود وشماره حساب خود همراه با شبای ان و قسمتی که میخواهید دران نویسندگی کنید رابه ایمیل پایین ارسال میکنید وپس تایید صلاحیت برای شما دعوت نامه فرستاده میشود. در صورت نداشتن رزومه موارد فوق دیگر را ارسال کنیدmatintaj20@gmail.com

نحوه ی حقوق دهی:من به ازای هر بازدید از مطالب شما که میشود حقوق میدهم.شرح حقوق دهی به شرح ذیل بازدید اول:40تمان بازدید دوم:60تومان بازدید سوم:90تومان بازدید چهارم100:تومان بازدید پنجم:150تومان بازدید ششم:160تومان بازدید هفتم300تومان بازدید هشتم:350تومان بازدید نهم:500تمان و بازدید دهم:700تومان است.حقوق مدیر هم20000تومان است

شایان ذکر است که تعداد بازدید ها با احتساب اینکه خودتان و مدیر یکبار از مطالبتان بازدیدکرده اید احتساب میگردد و بازدید های اول و دوم حساب نمیگردد زیرا شماموظفید روزانه حداقل یکبار از مطالبتان بازدید کنید.

قوانین مخصوص نویسندگان:شما حق کپی کامل مطالب از سایت های دیگر را ندارید بلکه باید درباره ی مطلب تحقیق کنید و انچه درک کرده اید را بنویسید و توجه داشته باشید اسم سایت(تاج دانلود)را حداقل یکبار در مطلب به کار ببرید.درصورت اشکال داشتن جملات حداقل50تومان و حداکثر 200تومان مجازات خواهد داشت(در صورت اینکه به اشتباهتان همان روز پی بردید به ایمیل من ادرس مطلب همراه با اسمش را به من بدهد تا اشتباهش مجاز گردد.) و در صورت تکرار به اندازه ی10بار شما اخراج میشوید.ترجیاَ اسم سایت های دیگر را نیاورید.در صورت نداشتن30مطلب شما به مقدار حداقل2بازدید در فردای ان روزشما اخراج میشوید.لطفا از درستی لینک ها مطمعن شوید.

قوانین مخصوص مدیر:شما باید هر روز از مطالب بازدید کنید مشکلات وبلاگ اعم از(خرابی لینک ها-وجود اشتباهات املایی در متن-استفاده کردن نویسنده حداقل 1 بار اسم سایت را(تاج دانلود)-نداشتن بازدید بالای2بازدید از مطلب در 24ساعت اینده)را در طول هفته با نام مطالب یادداشت وادرس صفحات خطاهای نویسنده گان و خطا هایشان را تا پایان روز چهارشنبه به ایمیل مدیر سایت اطلاع رسانی کنید.توجه داشته باشید من خودم مطالب را اگر چک کردم و اشتباهاتی در ان دیدم که مدیر به من اطلاع نداده او اخراج میشود(به اندازه ی3مطلب اشتباه اگر اطلاع نداده اید.)

ایمیل مدیر

رزومه ها در تاریخ6/10/1392بررسی میشوند).

:matintaj20@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد