دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد
دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد

اموزش گام به گام pes 12 {خطرناک ترین حریف ها برای شما}

آیا از باختن زیاد مقابل حریفان قوی در pes 12 خسته شدید ؟ اگر این گونه است پس حتماً این بخش را مطالعه کنید ! 

 

  

برای مشاهده ی همه ی اموزش به ادامه مطلب بروید

  

 

 این بار سعی میکنیم با هم یه مروری داشته باشیم  به رویارویی با حریفهای ناشناس تا حداقل بتونیم  از غافلگیر شدن  تا حد ممکن جلو گیری کنیم . در مواقع رویارویی به حریفهای ناشناس اونجوری که تجربه نشون داده باید بازی رو به 3 تا 30 دقیقه تقسیم کرد .

30 دقیقه اول ( از دقیقه 1 تا 30 ) :

 تو 30 دقیقه اول باید بازی رو اداره کنید و وقتی که توپ دست حریفتون میاد باید ببینید حریفتون چجوری حمله میکنه و از چه روشهایی میخواد به دروازتون نزدیک شه و به گل برسه  . اگه تو 30 دقیقه اول شما گل خوردین اصلا لازم نیست شتاب زده عمل کنید یا اینکه تمرکزتون رو از دست بدین چون وقتی اگه تمرکزتون چند ثانیه فقط تو دفاع از دست بدین مساوی اینه که شما گلهای بعدی رو بخورید و کاملا دیگه بازی رو از دست بدین  . تو این بازی هم اگه شما 2 تا گل عقب بیافتید به احتمال زیاد گلهای بیشتری میخورید مگر اینکه سریع اختلاف گلتون رو به حداقل برسونید و دیگه گل نخورید که کاریست بسی دشوار . به نظر خیلی از کارشناسای  عامل اینکه تیم های آلمانی اکثرا موفق هستن اینه که حتی تو بازی هایی که به 120 دقیقه میره هیچ وقت بعد دریافت گل یا در اوایل یا اواخر نیمه ها تمرکز دفاعیشونو از دست نمیدن و به حریفشون پیروز میشن . در 30 دقیقه اول بهترین راه اینه که شما حفظ توپ کنید و کمتر توپ و به حریف بدین .

30 دقیقه دوم ( از دقیقه 31 تا 60 ) :

تو 30 دقیقه دوم شما وقتی فهمیدین که حریفتون عمدتا از چه طرقی به شما حمله میکنه باید تو دفاع راه های نفوذی حریفتون رو ببندید و کم کم جانب احتیاط رو تا حدود کمی رها کنید و سعی کنید با شناختی که 30 دقیقه اول از حریفتون بدست آوردین بهش حمله کنید و نقاط ضعف دفاعشو پیدا کنید و از اون نقاط به گل برسید . این 30 دقیقه خیلی مهم هستش که شما بتونید به گل برسید چون اگه این مهم اتفاق بیافته حریفتون به شدت استرس میگیره و شما میتونید باز هم اختلاف و بیشتر و بیشتر کنید .

30 دقیقه سوم ( از دقیقه 61 تا 90 ) :

تو این 30 دقیقه شما باید سعی کنید نذارید از حریف عقب باشین چون واقعا خیلی خطرناکه به 2 دلیل که یکیش باعث ایجاد استرس در شما میشه و باعث میشه شما رو حمله تمرکز کنید و اسیر ضد حملات حریف بشین دومین دلیلش که خیلی مهمتره اینه که استقامت بدنی یا Stamina  بازیکنان شما هر چه به دقیقه 90 نزدیک میشید رو به کاهشه و بازیکناتون خسته میشه و گل زنی برای شما سخت تر از قبل میشه . ولی اگه بازی مساوی بود سعی کنید باز هم حفظ توپ کنید و با دادن توپ به حریف اجازه ندین حریف به دروازتون نزدیک شه و سعی کنید زننده گل برتری شما باشید .در این دقایق اصلا بی مهابا حمله نکنید سعی کنید حمله هاتون آگاهانه و با هدف به گل رسیدن باشه نه اینکه فقط توپ رو از به زمین حریف رسونده باشین  به عبارت دیگه از روشهایی که تو اونها تبحر دارید واسه گل زنی از اونها استفاده کنید و سعی کنید تاکتیک ها و روشهایی که تو بازی نشون ندادید از خودتون تو این دقایق از خودتون نشون بدید . اما اگه از حریف عقب بودید و اختلاف یک گل بود در این دقایق سعی کنید تا دقیقه 75 یا 80 بازی خودتون رو ارائه بدین ولی سعی کنید بیشتر حمله کنید نه دفاع . اما از دقیقه 75 یا 80 به بعد ترکیبتون رو حمله کنید و به هر طریق ممکنی سعی کنید به گل برسید اما اگه اختلاف بیشتر از یک گل بود از همون دقیقه 60 یا 65 ترکیبتون رو هجومی کنید و یک ریسک رو انجام بدین . مکته مهمتر از همه اینه که اگر در این دقایق ( دقیقه 60 به بعد ) اگه از حریف جلو بودین سعی کنید اول گلتون رو حفظ کنید و بعد حفظ توپتونو تا حد ممکن بالا ببرید (این به این منظور نیست که وقت تلف کنید همیشه بازی جوانمردانه رو رعایت کنید ) و گل بعدی هم بزنید تا اختلاف رو حداقل به 2 گل برسونید . دقایق 60 به بعد حد الامکان تعویض کنید و از بازیکنای تازه نفس تو خط حمله استفاده کنید و برای مهاجماتون پاسهای پشت دفاع یا پاسهای فرار بفرستین . این دقایق مهمترین دقایق یه بازی هستن چون میتونه به راحتی برنده مسابقه عوض شه یا تعیین شه .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد