دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد
دانلود من

دانلود من

نویسنده : امیرحسین مطیری این سایت علاوه بر دانلود ،خبر و حتی عکس هم دارد

کاریکاتور: افشاگری رونی در مورد رونالدو

کاریکاتور: افشاگری رونی در مورد رونالدو



برای مشاهده ی کاریکاتور ها به ادامه مطلب بروید !



رونالدو و رونی در جام جهانی 2006 با هم درگیر شده بودند و احتمالا این اظهار نظر می تواند روابط

این دو را تیره کند.

رونی : خودمونیما عجب آدم اسکلیه هــــــــا،آدم انقدر نچسب،حالا اینجاش باحاله خودش از قیافه خودش خودش میگیره  




وین رونی، مهاجم منچستریونایتد، در آخرین اتوبیوگرافی اش اعلام کرد که کریس رونالدو، هم تیمی سابقش، علاقه زیادی به خودش داشت.

در زندگی نامه رونی آمده است:" در مدتی که با رونالدو هم تیمی بودم، تنها چیزی که در مورد او متوجه شدم این بود که نمی توانست از خودش تعریف نکند؛ حتی زمانی که از فوتبال صحبت می کردیم."رونالدو و رونی در جام جهانی 2006 با هم درگیر شده بودند و احتمالا این اظهار نظر می تواند روابط این دو را تیره کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
site02 پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 00:40 http://www.site02.sub.ir

5602525151آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.sub.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد